Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

Klaassen Vastgoedmakelaardij

1035823_1035541_handdruk-knip.PNG

Bij een transactie rond horecabedrijven speelt het pand waarin het bedrijf gevestigd is vaak een belangrijke rol, bijvoorbeeld omdat ook het pand onderdeel van verkoop is. Daarom is er binnen Klaassen een aparte sectie actief voor de vastgoedmakelaardij, die de vastgoedtransacties begeleiden en behandelen.

Klaassen Vastgoedmakelaardij is o.a. lid van de NVM (Nederlandse Vereniging van Makelaars en Taxateurs in onroerende goederen).

Ook voor het uitvoeren van uw taxatieopdracht, in het bijzonder voor horecapanden maar ook voor alle exploitatiegebonden vastgoed en al het bedrijfsonroerend goed bent u bij Klaassen Vastgoedmakelaardij aan het juiste adres.

                       

Verkoop / verhuur

Het verloop van een verkoop/verhuurtraject laat zich niet voorspellen; er kunnen vaak onverwachte zaken  spelen. Onze kennis van deze processen zorgt ervoor dat wij kunnen inspelen op mogelijke (onaangename) verrassingen. Flexibiliteit is daarbij een vereiste. Ondanks de onvoorspelbaarheid van het verkoop/verhuurtraject, zal het er in grote lijnen als volgt uitzien;


1. beginfase: In de beginfase maken wij een uitgebreide opname van het vastgoed. Wij verzamelen en inventariseren alle benodigde gegevens (o.a. kadaster, huurovereenkomsten, bestemmingsplannen, kamer van koophandel).


2. waardeadvies: Aan de hand van de inventarisatie geven wij u een  waardeadvies , welke de basis vormt voor  de te hanteren vraagprijs. Van daaruit maken we een plan van aanpak voor het verkoop en/of verhuurtraject en leggen wij onze afspraken met u vast in een bemiddelingsopdracht.


3. presentatie: Interesse voor uw object staat of valt met een goede en correcte presentatie. Wij stellen daarom een brochure en/of informatiepakket samen, wat dient als eerste informatie voor geïnteresseerden. Ook brengen we uw object onder de aandacht met een presentatie op onze eigen website en andere bekende websites. Samen met u zullen we deze presentaties vaststellen, waarna we de markt opgaan en uw onroerend goed onder de aandacht gaan brengen van potentiële kandidaten.


4. match: Soms is het vinden van een goede match moeilijker dan u denkt. Wij beschikken over een database met een groot aantal geïnteresseerde kopers of huurders: het zou zomaar kunnen dat de toekomstige koper/huurder van uw object al bij ons staat ingeschreven! Maar het kan ook zijn dat wij vele partijen moeten gaan benaderen. Uiteraard is ons doel te zorgen voor een snelle, passende match. Wij brengen het zo breed mogelijk onder de aandacht van mogelijk geïnteresseerden.
5. bezichtigingen: Wij verzorgen de bezichtigingen van het object met de geïnteresseerden en voorzien de kandidaten van de benodigde informatie. Uiteraard stellen wij u op de hoogte (van de voortgang) van de bezichtigingen.


6. verkoop/verhuur: Met  de geintereseerde koper/huurder voeren wij de verkoop-/verhuuronderhandelingen. Wij zullen de kandidaat tevens laten beoordelen op kredietwaardigheid.  Na  de  overeenstemming  zullen wij  ervoor zorgdragen dat de gemaakte afspraken vastgelegd worden in de huur- of koopovereenkomst. Hiervoor maken wij gebruik van de ROZ-modellen en/of model overeenkomsten van de NVM aangevuld met specifiek van toepassing zijnde aanvullingen.


7. oplevering: Wij onderhouden contact met de koper/huurder,  bewaken de eventuele ontbindende voorwaarden en volgen verder de zaken, die koper voor de overdracht moet afhandelen, te denken valt aan het voldoen van de waarborgsom en/of eerste huurbetaling. De verkoop wordt afgerond met de levering bij de notaris. Bij zowel verhuur en verkoop zullen wij de eindinspectie verzorgen en waar nodig een opleveringsrapport op stellen.

Op onze vastgoed-opdrachten zijn de Algemene voorwaarden voor professionele opdrachtgevers (versie februari 2011) van de NVM van toepassing.

Wij begeleiden u graag bij de verkoop en verhuur van uw onroerend goed, waarbij wij u graag ontzorgen. Neemt u contact op met ons voor een vrijblijvende afspraak?

Aankoop / aanhuur

Aankoop / aanhuur

U heeft een geweldig plan en bent op zoek naar de juiste locatie hiervoor?
U zoekt  een deskundige die aan uw zijde staat en u begeleidt bij de aankoop/aanhuur van uw nieuwe locatie?
U wilt een koop-/huurcontract waarbij uw belang voorop staat?

Schakel een aankoop/aanhuur makelaar van Klaassen Vastgoedmakelaardij in om aan uw zijde te staan bij dit traject,

Bij de aankoop / aanhuur van een horeca- en/of bedrijfspand komt onze dienstverlening veelal overeen met de werkaamheden bij verkoop/verhuur.

Onze werkzaamheden zullen bij aankoop/aanhuur aanvullend de volgende zaken kunnen omvatten:

  • Inventariseren van uw wensen en vastleggen van de afspraken in een aankoop/aanhuuropdracht;
  • Maken wij een selectie van objecten welke aan uw zoekprofiel voldoen;
  • Bezichtigen wij samen met u  de geschikte objecten;
  • Adviseren wij u over de reële (huur/koop)waarde van het pand en de overige zaken welke van belang zijn (o.a. bestemmingsplan, lopende huurovereenkomsten, kadastrale gegevens, mogelijkheden, kansen en risico’s, condities, voorwaarden alsmede eventueel op te nemen ontbindende voorwaarden) ;
  • Adviseren wij u over het laten uitvoeren van een (bouwkundige) keuring;
  • Voeren wij een onderzoek uit bij het kadaster (erfdienstbaarheden e.d.);
  • Voeren wij voor u de onderhandelingen waarbij wij uw belangen behartigen
  • Controleren wij de (door verkoper of verhuurder opgestelde) koop-/huurovereenkomst en nemen deze grondig met u door.( Indien verkoper/verhuurder deze niet zelf opstelt kunnen wij deze voor u opstellen)
  • Adviseren wij u indien gewenst over een notariskeuze;
  • Adviseren wij u indien nodig over de taxatiemogelijkheden voor het verkrijgen van uw financiering;
  • Controleren wij de concept leveringsakte en de nota van afrekening van de notaris ingeval van aankoop;
  • Inspecteren wij samen met u het pand voor de overdracht (zowel bij aankoop en aanhuur).

Graag zijn wij uw vertrouwenspersoon en adviseur in het gehele traject, waarbij wij onze kennis van de markt gebruiken om voor u tot het best mogelijke resultaat te komen. Door onze wortels in de verschillende regio’s en kennis van de (horeca)problematiek kennen wij de markt als geen ander en kunnen wij  hiermee voor u het beste resultaal behalen en u behoeden voor mogelijke valkuilen.

Bel ons gerust voor een vrijblijvende afspraak. Wij gaan graag voor u aan het werk!

De Algemene voorwaarden voor professionele opdrachtgevers (versie februari 2011) van de NVM van toepassing.

Aangesloten bij

Klaassen Vastgoedmakelaardij is aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van makelaars (NVM Business), Stichting Vastgoed cert., (dit branche brede platform houdt zich bezig met het certificeren en registreren van de (technische) vakbekwaamheid van makelaars en taxateurs in onroerende zaken) en werkt volgens de richtlijnen van PTA (Platform Taxateurs en Accountants) evenals de algemene gedrags- en beroepsregels Nederlands Register Vastgoed Taxateurs (NRVT) en de Internationale richtlijnen EVS 2012 en/of IVS 2013.

                  1035834_vastgoed-cert-groot.jpg      1035832_logo-rt.png